Inwestujemy w innowacyjne przedsięwzięcia biznesowe z różnych branży.
Wstępna ocena projektu dokonywana jest najczęściej na podstawie nadesłanego teasera, którego celem jest – poza przedstawieniem informacji o projekcie i firmie, która chce projekt realizować – zainteresowanie inwestora i doprowadzenie do spotkania inwestora i przedsiębiorcy.
Jak przygotować dobry teaser?
Idealny teaser nie powinien być krótszy niż dwie strony, ani dłuższy niż 5-8 stron oraz powinien jasno i zwięźle przedstawiać cel oraz sposób działalności. Stanowi on przede wszystkim źródło pierwszej informacji inwestora na temat inwestycji.
Dobry teaser zawiera:
A. Wstęp, czyli krótką informację o samym projekcie oraz osobach odpowiedzialnych za jego przeprowadzenie wraz z uzasadnieniem, dlaczego akurat ten projekt jest wart zainwestowania.
B. Opis projektu, który powinien odnosić się do kwestii istotnych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Należy zawrzeć w nim kluczowe informacje finansowe: próg rentowności, maksymalne zapotrzebowanie kapitałowe czy stopa zwrotu, ale także mocne strony planowanego projektu, korzyści z niego wynikające oraz czynniki ryzyka i ewentualne
C. Szanse rynkowe – opis otoczenia rynkowego (segmentacja, wartość, potencjał, prognozy rozwoju, czynniki kształtujące rynek, wielkość potencjalnej grupy docelowej oraz konkurencja) z informacją, jak dany projekt odpowiada zapotrzebowaniu rynku, który wskazaliście
Selekcja
Podczas selekcji w pierwszej kolejności weryfikowana jest zgodność założeń projektu z profilem inwestycyjnym ETERNA INVESTMENTS. Badamy także jest potencjał rynkowy projektu, a zatem możliwości jego komercjalizacji, generowania przychodów oraz skutecznego wyjścia z inwestycji.
That was the beginning of my role shifting from director https://www.grammar.com/difference_between_proofreading_and_copyediting to interviewer.