— Blog projekty, finansowanie, leasing

Nowa metoda płatności dla biznesu (Centrum Prasowe PAP)

InviPay – to unikalna metoda płatności dla firm, liczy na osiągnięcie poziomu rentowności (break even) w czerwcu po ośmiu miesiącach od rozpoczęcia działalności, poinformował założyciel i prezes Marcin Pasenik.

creditcard

Z badania wykonanego przez Instytut Badawczy IPC w lutym 2016 r. wynika, że nawet 75% badanych firm chce kupować i płacić w dogodnym dla siebie terminie , a 1/3 badanych wyraziła chęć robienia zakupów częściej, gdyby istniała możliwość płacenia w odroczonym terminie.

W chwili obecnej inviPay.com wprowadza na rynek unikalną bramkę płatności, która umożliwia właśnie robienie zakupów online na fakturę z odroczonym terminem płatności. Dzięki temu rozwiązaniu klient może zapłacić za zakupy w e-sklepie tak samo wygodnie i bezpiecznie jak to robi poza nim, tj. dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu zamówienia w terminie płatności wskazanym na fakturze dodatkowo wydłużonym o 7 dni przez inviPay.com. E-sklep natomiast otrzymuje swoje wynagrodzenie natychmiast po realizacji zamówienia, wypłaca je po prostu z inviPay, bez czekania na termin płatności.

Taka innowacyjna i prosta zarazem konstrukcja nie tylko realnie wpłynie na zwiększenie sprzedaży w sklepach online dzięki wysokiemu zadowoleniu klienta, ale również pozwoli rozwijać biznes przy zachowaniu najwyższego stopnia bezpieczeństwa i innowacyjności.
„Od rozpoczęcia działalności w listopadzie mamy pozyskanych ponad 230 firm. Dodatkowo 400 firm zaproszonych do naszej aplikacji przez zadowolonych klientów. Przybywa ich średnio 20 tygodniowo. Obecnie uruchamiamy internetową bramkę płatności, co powinno jeszcze bardziej przyspieszyć nasz rozwój – powiedział Pasenik. – Dotychczas rozliczyliśmy transakcje o wartości miliona złotych” – dodaje.

„W ramach potężnie rozwijającego się e-commerce w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Szacuje się, że rynek e-commerce w ciągu 4 – 5 lat wzrośnie nawet o połowę. Warto więc uzupełniać rynek unikalnymi narzędziami, które będą miały wpływ na jeszcze większe wzrosty – mówi Pasenik. – Bramka płatności inviPay z pewnością będzie miała pozytywny wpływ na wyniki sprzedażowe e-sklepów , a jednocześnie ułatwi kupującym robienie zakupów” – dodaje.

Źródło: invipay.pl / PAP 12.03.2016

0 comments
Submit comment